პროექტი
პროექტის სახელწოდება
|
ბავშვის ფსიქოლოგია
|
პროექტის მთავარი იდეა
(თემა) 1-2 წინადადებით
|
სპორტული თამაშის დროს ფსიქოლოგიური სიძლიერე.
|
პროექტის აქტუალობა
|
ზრდის დინამიკური პროცესია, რომელიც დამოკიდებულია, ერთი მხრივ გენეტიკურ, ხოლო, მეორე მხრივ, გარემო ფაქტორებზე. ზრდის დინამიკური პროცესი გულისხმობს სხეულის მასის, სიგრძის, თავისა და გულმკერდის გარშემოწერილობების მატებას, სხეულის ცალკეული ნაწილის პროპორციების ჩამოყალიბებასა და ბავშვის ორგანიზმის ბიოლო გიურ მომწიფებას.
მართალია, ბავშვის ფიზიკური ჩვევები და უნარები გარკვეული კანონზომიერებით ვითარდება, მაგრამ გასათვალისწინებელია, რომ ყველა ბავშვი უნიკალურია და განვითარების ტემპიც ინდივიდუალური აქვს. მაგალითად, ბავშვების მცირე ნაწილმა შეიძლება საერთოდ გამოტოვოს
"ცოცვის" ეტაპი და პირდაპირ დგომასა და სიარულზე გადავიდეს.
|
პროექტის მიზანი
|
სპორტის სწავლების მიზანია:
·
ჩააბას მოსწავლე ფიზიკურ
აქტივობებში და ამ გზით შეუწყოს ხელი მის
ფიზიკურ განვითარებას;
·
გააცნობიერებინოს მას
ჯანსაღი ცხოვრების მნიშვნელობა ადამიანის ცხოვრებაში;
·
გამოუმუშავოს მას ისეთი
სამოქალაქო უნარ-ჩვევები, როგორებიცაა დამოუკიდებლად გადაწყვეტილებების მიღება, პასუხისმგებლობა,
კონსტრუქციული თანამშრომლობა, შემწყნარებლობა და სხვ.
|
მონაწილეთა ასაკი
|
13
|
ვადები ხანგრძლივობა
|
4 კლირა
|
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც
შეიძლება შეიქმნას:
|
სპ.V.1.
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს ჯანმრთელობა, როგორც საზოგადოებაში წარმატებული არსებობის
ერთ-ერთი საწინდარი.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
·
განმარტავს,
რატომ არის მისი კეთილდღეობა დამოკიდებული ჯანმრთელობაზე და რა უარყოფითი შედეგები
მოაქვს სუსტ ჯანმრთელობას (სუსტი აღნაგობა, სწავლაში ჩამორჩენა, დაბალი სპორტული
მაჩვენებლები);
·
განმარტავს,
რა არის კალორია, მისი ფუნქცია და დანიშნულება;
·
ამოიცნობს
იმ ფაქტორებს (ნდობა, კეთილსინდისიერება, მზრუნველობა), რომლებიც განაპირობებს
ჯანმრთელ ურთიერთობას ოჯახის წევრებს,
მეგობრებსა და, ზოგადად, ადამიანებს შორის;
·
აღწერს
ალკოჰოლის ხანმოკლე და ხანგრძლივ ზემოქმედებას ორგანიზმზე;
·
აღწერს,
როგორ უნდა აარიდოს თავი (უარის თქმა, წამოსვლა) ადამიანმა ზეწოლას, როდესაც მას
სთავაზობენ ალკოჰოლის მიღებას ან თამბაქოს მოწევას.
|
პროექტისათვის საჭირო რესურსები:
|
სპორტ-დარბაზი,ბურთი
|
|
ფაზა I (A)
გაკვეთილის მოსამზადებელი ნაწილი (15წთ)
1.ორგანიზაციული მომენტი-კლასის მოწყობა დაგაკვეთილის ამოცანის გაცნობა.
2.საერთო მოთელვითიი ვარჯიშები,სირბილიდარბაზის გარშემო,პირდაპირ,გვერძე მიდგმითინაბიჯებით,ზურგით წინ.
ფაზა II (B)
3.სპეციალური მოთელვითივარჯიშები,წახტომები,ჩაჯდომები,ბრუნები.
გაკვეთილის ძირითადი ნაწილი (25წთ)
1.ბურთის ტარების შესწავლა სიარულსა დარბენში.
2.ბურთის ტარება:ბურთის ხელიდან ხელშიგადატანით,წინაღობის შემორბენით,გვერდითიმიდგმითი ვარჯიშებით.
3.სასწავლო თამაში.
ფაზა III (C)
გაკვეთილის დასკვნითი ნაწილი (5წთ)
1.დამამშვიდებელი ვარჯიში-სიარული მოედნისგარშემო,ღრმა ამოსუნთქვები ხელებისდახმარებით.
2.მოსწავლეთა შეფასება და საშინაო დავალებისმიცემა.
|
|
ანატომია
|
პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი
|
გიორგი ბასილაძე
|
|
Giorgi12345basiladze@gmail.com
|
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
|
Giorgi12345basiladze@gmail.com
|
Comments
Post a Comment